poniedziałek, 18 maja 2015

Doceniamy bliskich




Dzisiaj zdecydowałam się na pisanie posta o docenianiu bliskich nam ludzi. Tak ostatnio się zastanawiałam jak dużo ludzi mi pomaga i zawsze kolo mnie jest gdy ich potrzebuje. Wy pewnie macie tak samo, ale czy wystarczająco się odwdzięczamy? Czy potrzeba czegoś więcej żeby innym podziękować? Sa to naprawdę nie wielkie zeczy ktozy inni robią dla nas a my tego nie widzimy.. Dlatego warto czasem zrobić coś specjalnego co każdego ucieszy. Nie musi to być coś wyjątkowego wystarczy np. śniadanie dla rodziców, kwiatek dla mamy, piknik ze znajomymi cokolwiek aby było od serca! Podziękujmy innym zanim będzie za późno i nie wstydźmy się! i ja dziękuje wam za czytanie bloga :) 




8 komentarzy:

  1. oj tak, trzeba doceniać ludzi, ktorych mamy wokół siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. masz rację :)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzeba doceniać ludzi, którzy są przy nas. Nigdy nie wiadomo kiedy nas opuszczą...

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowicie mądrze to napisałaś, czasem potrzebne są własnie takie posty..
    www.vaguue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mądrze napisany post, krótki ale chodzi o sens.

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! ♥
    http://crazystrawberryxd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny post, jesteś mega sympatyczną osobą!!!
    Oby tak dalej ♥

    OdpowiedzUsuń